مجله پزشکی اطلاعیه

مجله پزشکی

هرگونه مطالب غیر مجاز و عرف جامعه در سایت جایی ندارد

سایت دانلود فیلم و آهنگ در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده است.

امیدواریم از این مطلب پزشکی و سلامتی هستفاده ببرید

ویتامین دی ویتامین ب مواد مغذی منبع منیزیم منبع اسید فولیک رژیم غذایی سالم تغذیه‌ سالم تغذیه آهن

سعی کنید برخی مواد مغذی را در پلن غذایی تان بگنجانید و به تامین املاح و مواد معدنی مورد نیاز بدنتان بپردازید. ویتامین ب، ویتامین دی و منیزیم از حیاتیترین مواد مغذی هستند که هر فرد به همراهید در طول روز دریافت کند درادامه به همراه منابع غذایی حاوی این ویتامین ها آشنا شوید.

بررسی‌ها نشان می‌دهد افرادی که به صورت کلی به نوع رژیم غذایی‌شان دقت دارند، گنجاندن سه ویتامین و ماده مغذی ضروری برای بدن را در رژیم غذایی خود فراموش می‌کنند.

مجله تایم به سه ماده مغذی اشاره انجامه که مصرف آن‌ها در حفظ سلامت مغز تا سیستم ایمنی مفید هست، اما نادیده گرفته می‌شوند.

ویتامین B: از هشت نوع ویتامین B، ویتامین B12 و اسیدفولیک شناخته انجام گرفته‌تر هستند. ویتامین B12 به بدن کمک می‌کند تا غذا را به انرژی تبدیل کند. بدن برای ساخت غلاف میلین که عصب‌ها را می‌پوشاند به آن نیاز دارد. همچنین این ویتامین به عصب‌های مغز کمک می‌کند تا به همراه یکدیگر ارتبه همراهط داشته به همراهشند. علاوه بر این، کمبود ویتامین B12 به همراه مشکلاتی همچون از دست دادن قدرت حافظه و افسردگی مرتبط هست.

ویتامین دی ویتامین ب مواد مغذی منبع منیزیم منبع اسید فولیک رژیم غذایی سالم تغذیه‌ سالم تغذیه آهن

اسید فولیک‌ نیز که مصرف آن افزایش برای خانومان به همراهردار توصیه می‌شود، برای تمام افراد ضروری هست. مصرف اسید فولیک به دلیل کمک به کاهش سطح آمینواسیدها که به سکته مغزی و بیماری‌های قلبی – عروقی کمک می‌کند، توصیه می‌شود.

ویتامین D: محققان در مورد میزان دقیق ویتامین D مورد نیاز بدن توافق ندارند؛ هر تعداد شواهد حاکی از ضروری بودن آن برای سلامت بدن هست. یکی از خواص این ویتامین کمک به جذب کلسیم هست که به همراهعث هستحکام هستخوان‌ها می‌شود. همچنین این ویتامین برای تنظیم عملانجام ایمنی بدن کلیدی هست.

منیزیم: این ویتامین به شل و آرام انجام گرفتن ماهیچه‌ها کمک می‌کند که مصرف آن میان ورزشکاران متداول هست. همچنین این ویتامین حاوی تاثیر آرامش بخش هست که به تسکین احساس اضطراب خفیف کمک می‌کند. همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد منیزیم درد میگرن را رفع می‌کند.

 

ایسنا

جدیدترین اخبه همراهر دنیای پزشکی و سلامت را از مجله پزشکی ژورنال بخواهید
[ad_1]

مطلب گنجاندن مواد مغذی حیاتی در پلن غذایی در سایت بزرگ مجله پزشکی

0 نظر تا کنون ارسال شده است.